Finally Finished.

Main interior / Permalink / 0
 
Godmorgon fina ni!
 
Tog en lite paus från bloggen i några dagar. Har haft en hemtenta och lite annat att stå i men nu har jag några dagar innan nästa kurs startar så jag kan ta tag i projekt städa efter renoveringen som blev klar igår!
Lovar att visa bilder på vårt badrum snart!
 
Men om ni saknar mig här på bloggen vet ni väl att ni hittar mig flera gånger om dagen på Instagram? 
@interiorized heter jag där så in och följ om du inte redan gör det vetja!
 
 
I skrivandets stund sitter jag i soffan med min morgon kaffe mesans min lilla busunge till dotter sover som en stock. Valle är hos farmor och farfar och jag trodde jag skulle få en skön kväll och natt igår men inte. Hon vaknade kl 01.30 och var vaken till 04.30. Vi tittade på Greta Gris i sängen och hon låg och pratade med sin halvt sovande mamma tills hon slog igen sina små!
 
Ha en underbar lördag mina vänner!
 
———
 
Good morning my friend!
 
Took a little break from the blog to study for my home exam and some more but now I'm back!
 
But if you ever miss me her you can always find me at instagram as @interiorized! So if you aren't already a follow, go follow!
 
As we speak I'm sitting in my sofa while my little daughter is sound aslee. She woke me up at 1.30 this night and didn't fall asleep again until 4.30! We watched Pappa Pig in the bed while she was speaking to her tired mumm!
 
Today we are going to start cleaning up after the renovation I will show you some pics late!
 
Have a wonderful day!
 
 
Till top