Nine Days To Christmas.

Main interior / Permalink / 0
 
Hej 15 December!
 
Bara 9 dagar kvar till Julafton och jag stod enkelt inte ut längre... med den röda duken på bordet!
Det skar sig i hela skälen och även om det egentligen var jätte fint så är för mycket rött inte jag. Så gav duken till svärmor som den passade mycket bättre hos!
 
 
Idag ska vi gå på Liseberg, ska bli så mysigt! Så barnen fick vara hemma med mig idag då pappan jobbar halvdag. Så nu har vi byggt en koja och satt på en "bio" som Valentin kallar det, i hans rum.
 
Nu ropar dom på mig för kojan har rasat så måste gå!
 
Ha en underbar dag mina vänner!
 
Kram
 
•••
 
Hello 15th of December!
 
Only 9 days to Christmas and I couldn't stand the red table cloth anymore! Don't get me wrong it was beautiful but just not me. So I gave it to my mother in law and it looked perfect at her table! 
 
Today we're going to Liseberg and it's going to be so cozy!
 
Time to go! The kids are calling for m, their hut fell down!
 
Have a wonderful day!
Till top