A Little Bit Of Christmas.

Christmas 2016 / Jul, christmasdecoration, inredning / Permalink / 0
 Idag tog jag första Jul taget här hemma!
En liten hyacint fick plats i det obligatorika Libbey glaset och hamnade brevid Tvn i vardagsrummet.
 
 
Fick verkligen mersmak och sitter nu och funderar på om jag skall hämta upp allt julpynt från källaren.
Behöver se över vad som finns, för det glömmer man ju varje år, hehe.
 
--
 
Idag är en riktig trött dag här hos mig. Och jag har lunkat runt här hemma hela dagen i mjukiskläder och ruffsigt hår (inte för att jag nästan alltid har ruffsigt hår) men ni fattar! Och pluggandet går riktigt segt, vill bara kasta alla böckerna ut genomfönstret ungefär. Och nu har det gått fyra arbetsdagar sen jag såg en enda snickare här, HALLÅ vad håller ni på med? Jag vill ha mitt badrum. NUU! Att hålla på att släpa runt hela familjen för att duscha som en efter en är inte så roligt, tur är det väl att vi har två toaletter för ja ni fattar hur vi hade haft det annars..
 
Nä nu ska jag inte klaga mer utan glädjas för det jag har istället!
O det är inte fy bubblan det inte!
 
Puss på er!
 

Planted this little hyacinth today and now I just want to go to our basem and bring up all the Christmas stuff!
 
I'm soo tired today an been wondering around here at hom in my sweatpants all day. And I'm so angry with the carpenters that hasn't been here for four days. Where are yooou?
 
Have a wonderful day guys!
 
 
 
 
 
Till top