Not To Myself.

Main interior / Permalink / 0
Har precis lämnat in en riktigt jobbig uppgift och även om jag är bombsäker på att jag inte kommer få godkänt på den känns det ändå så skönt att den är inlämnad. Det är inte alltid det lättaste att jonglera två barn och ett plugg som dessutom är på distans. Att barnen sen bestämmer sig för att vara sjuka varannan vecka gör det de hela inte lättare, och jag förvånas iblaand över hur jag bär mig åt!
 
I det stora hela är jag så himla stolt över mig själv för jag äntligen gör nått jag tyckr är kul och som jag faktiskt är bra på. Känner verkligen att jag ska ta vara på alla möjligheter som har börjat komma till mig. För jäklar vad kul det är när man lyckas!
 
Nä nu har jag verkligen ordbajsat färdig för idag!
Ska ta och lägga mig i den här brevid mannen och dottern som fortfarande sover mellan oss note to myself dax att vänja henne vid sin egne nu!
 
 
God natt mina vänner!
 
 

I have just turnd in my rapport to school and can finally go and join my hubby and daughter in bed note to myself she needs to start sleeping in her own bed now!
 
I'm so proud of myself for making school work even though I have two small kids who's sick all the time. And I'm also happy for doing something I really like! So my advice to you all is to believe in your self and do your best and you will be reworded with happiness, and that beats it all!
 
Good night friends!
Till top