Coffee I Love.

Main interior / Permalink / 1
 
 
Godmorgon!
Här startade dagen av att jag blev väckt av Valentin kl 07.55 och jag bad honom gå och lägga sig igen då jag trodde det var mitt i natten. När jag efter en stund hör någon som gråter och ylar jag vill inte sova mer mamma det är ju morgon nu, kikade jag på mobil klockan och mycket riktigt.. 
 
Tassade upp och satte på kaffe kannan väckte resten av familjen med smörgåsar och kaffe sen tog pappa med barnen till dagis och nu sitter jag här med min andra kopp och försöker bli färdig med min skoluppgift som ska vara färdig idag! På insta-stories kan ni kika på vad jag sysslar med just nu! Den grafiska biten av mitt program tycker jag mest om, resten är kul men så mycket svårare för mig så just nu går det väldigt lätt!
 
Älskar min nya kopp från Cristina Re. Ni hittar den här på 20% rabatt!
 
 
Nu ska jag fortsätta plugga och lyssna på stormen som drar förbi utanför.
 
Ha en fin dag!
 
 
 
#1 - - Helene:

Snygg kopp!!

Svar: Tack 💕
interiorized.blogg.se

Till top